زندگیمون شده حبه حبه حبه حبههفته قبل یه شب رفتیم خونه خال جان موندیم.حالا خاله اینا اومدن شمال من دیشب دعوتشون کردمعاقا این حبه حالت عادی گریه نمیکنه(بجز مواقعی ک میخاد بخوابه)دیشب یه آبرویی ازمون برددددددددددددنفهمیدم کی اومد کی رفت غذا چی شد دسر چی شد کی اورد و کی جمع کرد و شست و کی مهمونا رفتنمن و علی و مامان دس ب دس دادیم دهنشو ببندیم یکسره ونگ زد.هشت ساعت تموم هیچی نخورد و گرسنه خوابیددندوناش از 5 ماهگی شروع ب درومدن کرده الانم ک سیزده ماهشه یازدهمین دندونشه.همه میگن بچه ها سر یکی دو دندون اول گریه میکنن.یعنی ما هنوز سر یازدهمین دندون بساط جیغ لحظه ها عریانند...
ما را در سایت لحظه ها عریانند دنبال میکنید
برچسب: حبه نامه,حبه نامه چیست, نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ساعت: 11:16